Er zijn nog 2 sleutelbossen en een bril gevonden op het Nieuwe Erf na de Wandel3Daagse. Stuur een berichtje naar info@wandel3daagse-lunteren.nl als een van de voorwerpen van jou is.
We hebben gisteren ondanks wat regen een hele gezellige wandelavond gehad. Tijdens de route werden we goed VRZRGD met een lekkere consumptie.
De weersverwachting geeft aan dat er mogelijk een bui kan vallen, dus neem een paraplu of regenjas mee. Maar we gaan gewoon wandelen en gaan vanavond gewoon van start met de 2e dag van de Wandel3Daagse.
Vandaag start de Wandel3Daagse. De route is gefietst en de eerste pijlen zijn uitgezet. Als organisatie hebben we er weer heel veel zin in !
De online inschrijving is gesloten. Wil je toch nog meelopen, dan kun je je vanaf dinsdag 2 juni inschrijven onder de muziektent op het Nieuwe Erf. Kijk voor de starttijden hier op de website of in de Lunterse Krant van afgelopen woensdag.
De flyers zijn uitgedeeld en iedereen kan zich vanaf nu inschrijven om mee te wandelen. Bij de inschrijving via de website zijn de kosten € 6,- Je kunt je ook bij de start van de Wandel3Daagse opgeven, dan zijn de kosten € 7,50 Let op ! Inschrijving via de website geeft de voorkeur, dat scheelt
Om de Wandel3Daagse mogelijk te maken, hebben we natuurlijk veel vrijwilligers nodig. Dit jaar hebben we de leden van de Tennis Club Lunteren gevraagd hun steentje bij te dragen. Gelukkig zijn er al een een aantal leden die hebben aangegeven te willen helpen ! Heel fijn !
De voorbereidingen voor de 41e Wandel3Daagse zijn alweer in volle gang. De routes worden gecheckt, de sponsors worden benaderd, en op het draaiboek staan steeds meer vinkjes.
Maar…we gaan gewoon wandelen ! Neem ja paraplu of je poncho mee, zet je vrolijke gezicht op en dan komt het vanavond helemaal goed ! Op het einde wacht de mooie medaille op je.
Gisteren hebben we een heel mooi begin gehad van de Wandel3Daagse. Met mooi wandelweer en heel veel wandelaars was het een geslaagde avond. Zien we jullie vanavond weer ?!








